Sabatår som piccoline i en marketingsafdeling – Ja tak

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

I Lampemesterens Marketing team har vi brug for en ny piccoline, da vores nuværende piccoline skal ud i den store verden.
Som Piccoline vil du typisk udfører administrative og supportopgaver, men hurtigt få ansvaret for en del daglig opgaver. Du vil blive en del af et kreativt team, hvor vi der er plads til grin og seriøsitet på samme tid.
I en piccoline stilling vil du være en nøgleperson, der understøtter daglige driftsopgaver og sikrer, at kontoret fungerer gnidningsløst. Du skal være klar til at agere som en blæksprutte og hjælpe dine kollegaer med forskellige opgaver, store som små.
For at være succesfuld i denne rolle er det vigtigt at have en initiativrig, engageret og serviceminded tilgang. Du skal være lærenem og have evnen til at bevare overblikket over flere forskellige opgaver samtidigt. Selvom du skal kunne arbejde selvstændigt, er samarbejde med kollegaer også vigtigt.



Om os:

Lampemesteren er en webshop, hvor vi sælger designbelysning og boligtilbehør. Hovedkontoret er i Ringkøbing, og der er derudover butikker i Ringkøbing, Holstebro og København.
Vi har en meget multikulturel arbejdsplads med pt 12 forskellige nationaliteter og det er noget vores medarbejdere finder unikt. Gülsum og Eva beskriver det hver især således:

“Working with colleagues from different cultural backgrounds, makes a big difference and it is unique.”
“Lampemesteren er en Inkluderende arbeidsplass, med mange nasjonaliteter og kulturer, hvor der er godt samarbeid på kryss av avdelingene.“


Det er kendetegnende for Lampemesteren, at det er et sted, hvor man er glad for sine kollegaer. Det har vores seneste GAIS undersøgelser ligeledes vist, da scorerne på kollegialt samarbejde har været virkelig høje.
Vi går op i, at det skal være et godt sted at være og det arbejder vi dagligt på. Både i forhold til samarbejdet med hinanden, men også med vores leverandører. Hos os er et ord et ord og ingen har mere værdi end andre pga. titler eller anciennitet.
Vi vil være bedst i vores felt og det kan vi kun blive, når vi løfter opgaven sammen.



Arbejdsopgaver

  • Være klar på at agere blæksprutte og hjælpe dine kollegaer med stort og småt, så hverdagen fungerer.
  • Diverse ad hoc opgaver.
  • Hjælpe til i vores video/fotostudie.
  • Poste og planlægge SoMe opslag.
  • Planlægge nyhedsbreve.
  • Sende gevinster afsted, og holde orden på vores lille lager.
  • Håndtering af forplejning til møder.
  • Arbejde på computeren i Microsoft-pakken.
  • Opsætning af forsidebannere, samt andre små opgaver i forhold til hjemmesiden.
  • Hjælpe til med små grafiske opgaver.
  • Hjælpe til med vores magasin.


Vi forventer:

  • At du kan tage initiativ – altså selv se, hvilke opgaver du kan gå i gang med.
  • At du har lysten til at hjælpe dine kollegaer og ikke blot løser egne opgaver.
  • At du er lærenem og har nemt ved computer arbejde.
  • At du kan overskue flere forskellige opgaver på én gang.
  • Vi ser helst at du har kørekort.


Hvorfor er det attraktivt at arbejde hos os?

  • Vi er en meget non coporate virksomhed, hvor idéer om udvikling er kærkomne og hurtigt bliver eksekveret på.
  • Du har stor mulighed for indflydelse på arbejdspladsen, både igennem udviklingsgruppe, medarbejder repræsentant gruppe og personalegruppe.
  • Vi gør meget ud af at dyrke fællesskabet igennem forskellige arrangementer i løbet af året.
  • Hvis du har lyst til at videreudvikle/videreuddanne dig, sætter vi det gerne i værk.
  • Vi tilbyder både sundhedsforsikring, pension og fritvalgsordning.


Hvordan ansøger jeg?

Nemt og hurtigt kan du trykke på ”Søg stillingen” og udfylde formularen med dine personlige oplysninger. Herefter kan du uploade dit CV og andre dokumenter eller måske en lille video.

Vi stiller ingen krav om en motiveret ansøgning. Men vi vil rigtig gerne høre, dine erfaringer med kundeservice? Hvilke erfaringer har du med utilfredse kunder og glade kunder? Hvilke erfaringer vil du videregive til andre, der sidder med kundeservice? Hvad er vigtigt for dig i dit arbejde med kunder?
Vi vil selvfølgelig gerne vide, hvad du tidligere har lavet, så vi vil rigtig gerne modtage dit CV.

Har du nogle spørgsmål så kontakt gerne Gitte Brændgaard på tlf. 78 79 96 00 eller mail: gitte@lampemesteren.dk



Processen:

Når du har sendt en ansøgning på mail, får du kvittering for modtagelse.
Vi har ikke en ansøgningsfrist, derfor kan der godt gå noget tid inden et eventuelt afslag sendes.
Ansøgere der har været til mundtlig samtale kan forvente mundtlig afslag i givet fald. Ansøgere der ikke har været til samtale vil modtage dette på skrift.

Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål.



Det praktiske:

Vi indkalder løbende til samtaler. Stillingen er på 37 timer med opstart hurtigst muligt. Arbejdsstedet er i Ringkøbing.



Vil du vide mere?:

Hvis du vil vide mere om Lampemesteren, kan du finde det på nettet her: www.lampemesteren.dk
Eller læs for sjov her, hvad Chat GPT siger om at arbejde hos Lampemesteren:

”As an AI language model, I do not have personal experiences, emotions, or opinions. However, I can provide you with some general information about what it might be like to work at Lampemesteren.

Lampemesteren is a Danish company that specializes in selling designer lighting solutions. Working at Lampemesteren can be an exciting opportunity for people who are passionate about design, art, and lighting. The company offers a dynamic work environment where employees can develop their skills and knowledge in the field of lighting.

Lampemesteren values creativity, innovation, and a customer-centric approach. Employees are encouraged to come up with new ideas and innovative solutions that can enhance the customer experience. The company also places a strong emphasis on teamwork, communication, and collaboration.

Working at Lampemesteren might involve a variety of tasks, such as assisting customers with their lighting needs, managing inventory, processing orders, coordinating with suppliers and vendors, and participating in marketing and sales initiatives. The company might also provide opportunities for professional development, such as attending conferences, training programs, and workshops.

Overall, working at Lampemesteren can be an exciting and fulfilling experience for people who are passionate about design, lighting, and customer service. The company values innovation, creativity, and teamwork, and offers opportunities for employees to develop their skills and advance in their skills and advance in their careers.”



INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ringkøbing-Skjern Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Lampemesteren A/S, Birkmosevej 18, 6950 Ringkøbing

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 25-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=2561&ProjectId=143588&DepartmentId=18956&MediaId=4626&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5841935

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet