Bliv specialist i udvikling og test af opkrævningsløsninger for Skatteforvaltningen

Profilbillede
dato

Kunne du tænke dig et job med spændende og meningsfyldte opgaver, og vil du være en del af et stærkt fagligt miljø, hvor der arbejdes ud fra princippet om stor frihed under ansvar? Vil du arbejde med udvikling og test af Skatteforvaltningens opkrævningsløsninger? Motiveres du af at arbejde systematisk og analytisk med forretningskrav og, kombineret med relevant jura, omsætte dem til konkrete og brugbare løsninger? Så har du nu muligheden for at komme med på holdet i Implementering og Optimering.

Implementering og Optimering er ét af tre kontorer i afdelingen Procesejer og Driftsudvikling, som bl.a. er med til at sikre gode og solide opkrævningsløsninger, så Skatteforvaltningen kan sikre en god, effektiv og professionel opkrævning. I kontoret Implementering og Optimering har vi bl.a. ansvaret for at sikre koordinering af forretningstest på opkrævningsområdet, ligesom vi indgår i udvikling af daglig drift og i en række IT-udviklingsprojekter med forretningsviden.

Opkrævningsområdet står overfor en række større IT-udviklingsopgaver de kommende år, hvilket kontoret skal bidrage til. Vi søger derfor kollegaer til kontoret, som både kan være med i de nuværende opgaver, men også har lyst til at videreudvikle på de eksisterende arbejdsgange og processer.

Vi har brug for dig, som er fagligt nysgerrig, som kan sætte sig ind i forretningsprocesser, som har stærkt blik for at omsætte forretningsbehovene til anvendelige løsninger og i sidste ende at kunne planlægge og/eller deltage i implementeringen af løsningerne ved. bl.a. forretningstest.

Ved involvering i IT udviklingsprojekter kan du se frem til at indgå i arbejdet med:

  • Analyse af behov og hjælpe med kravstilling
  • At sikre sammenhæng mellem bagvedliggende jura og IT-løsninger og arbejdsgange
  • Kvalitetssikring af løsningsforslag fra leverandør
  • Analyse og formulering af testkrav i samarbejde med procesejer og driften
  • Planlægning af operationelle forretningstest og udarbejde risikovurderinger på testområder
  • Opfølgning på testfremdrift
  • Afrapportering på forretningstest
  • Opbygning af testautomatisering
Du kan med fordel – uden at dette er et krav – have erfaringer med at indgå i projekter, have relevant forretningskendskab eller kendskab til test.

Bliv en del af et stærkt fagligt og socialt arbejdsmiljø
Du vil blive en del af et stærkt fagligt arbejdsmiljø med pt. 16 medarbejdere, hvor vi sparrer med hinanden for at finde frem til de gode løsninger, med fokus på opgaveløsning af høj kvalitet.

Det er samtidigt vigtigt for os, at vi alle bidrager til, at der er et godt og udviklende arbejdsmiljø, og at vi har et godt kollegaskab, hvor vi står sammen som et hold med respekt for hinandens individuelle fagligheder og personligheder.

Vi kommer med mange forskellige uddannelsesmæssige baggrunde, hvilket skaber et dynamisk og kreativt arbejdsmiljø. Vi er et kontor som er meget datadrevet, og vi skaber plads til at nørde vores fagområder i fællesskab, så vi sammen kan skabe effektive og udviklende løsninger.

Kontakt og ansættelsesvilkår
Send ansøgning med CV og dokumentation for uddannelse via linket "Søg stillingen" senest mandag den 3. oktober 2024

Hvis du har spørgsmål med hensyn til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Preben Gammeljord Nielsen på telefon 72 38 49 69 eller specialkonsulent Allan Midtgaard på telefon 72 38 29 56.

Vi forventer at holde første samtalerunde den 10. og 11 oktober 2024. Der vil muligvis indgå en anden samtalerunde den 17. oktober 2024, inklusiv en person- og logikanalyse.

Tiltrædelse pr. 1. december 2024 eller efter aftale.

Forud for ansættelsen indhenter vi referencer og straffeattest.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK) eller overenskomst for fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Arbejdsstedet er Østergade 48 6950 Ringkøbing.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ringkøbing-Skjern Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Skatteforvaltningen, Ringkøbing, Østergade, Østergade, 6950 Ringkøbing

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 03-10-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6117391

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet