Administrativ medarbejder med interesse for kvalitet og kontrol

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kunne du tænke dig at få en afvekslende arbejdsdag med opgaver, som både skal løses selvstændigt og i samarbejde med andre? Motiveres du af en stor kontaktflade og kan du arbejde struktureret og detaljeorienteret, så er du måske lige den kollega, vi står og mangler.

Omdrejningspunkt for et bredt spænd af praktiske og administrative opgaver
Enheden Drift og Kvalitet består af 23 medarbejdere, som understøtter afdelingens ledere og medarbejdere med en bred vifte af opgaver så som daglig drift af huset, facilitering af projekter, ledelsesinformation mv.

Dine primære arbejdsopgaver vil være indenfor intern kvalitetssikring, tværgående kontroller og indberetning af hvidvask. Opgaverne indebærer:

  • Udførelse af tværgående kvalitetssikringskontroller for hele afdelingen
  • Udarbejdelse af månedlig rapportering af resultaterne fra kontrollerne til enhederne samt evaluering heraf
  • Bearbejdelse og levering af data til enheder
  • Support til enheder ift. Intern kvalitetssikringskonceptet
  • Deltagelse i revisioner ift. intern kvalitetssikringsområdet
  • Oprettelse og indberetning af hvidvasksager i samarbejde med kolleger på tværs af afdelingen.
  • Sparring med kolleger omkring konkrete hvidvasksager
  • Planlægning og afholdelse af netværksmøder
Mie Kolby, der er ansat i kontoret, fortæller her om, hvordan det er at arbejde i teamet:

”Jeg er glad for mit job i Skattestyrelsen pga. den alsidighed, der er i hverdagen! Dagene er ikke ens og jeg trives med den store berøringsflade, der er med både eksterne leverandører og interne samarbejdspartnere”

Dine personlige kompetencer og din arbejdsstil
Du motiveres af at sætte flueben ved små opgaver og er så tilpas detaljeorienteret, at du formår både at have styr på de vigtigste detaljer samtidig med, at du er i stand til at bevare overblikket.

Du er god til at planlægge, strukturere og organisere og har samtidig et løsningsorienteret og forandringsvilligt mindset, der gør dig i stand til at opfatte ændringer i planer og rutiner, som en naturlig konsekvens af en travl hverdag i et dynamisk arbejdsmiljø.

Du motiveres af at have en bred kontaktflade, ligesom du har gode formidlingsevner både på skrift og i tale.

Du har et godt kendskab til Office-pakken, særligt Outlook, Excel og Word. Vi har ikke forventninger til en særlig uddannelsesbaggrund, men du kan have en uddannelse indenfor kontorområdet eller på professionsbachelor-niveau.

En af Danmarks bedste arbejdspladser
Drift og Kvalitet er et tværgående kontor, der understøtter driften i afdelingen Opkrævning og Betaling hos Skattestyrelsen i Ringkøbing. Vi er ca. 440 dygtige og engagerede medarbejdere fordelt på 14 driftsenheder og 2 tværgående kontorer fordelt i både Ringkøbing og Frederikshavn.

I daglig tale er vi "Danmarks største kasseapparat", fordi mere end 1.300 mia. kroner netto, årligt går igennem vores systemer i form af skatter, moms og afgifter. Vi løfter dermed en vigtig samfundsopgave, hvor vi gennem korrekt opkrævning, bogføring og afstemning af statens indtægter og afregninger er med til at sikre Danmarks velfærdssamfund.

Én af de strategiske målsætninger i Skattestyrelsens 2025 strategi er, at vi skal være én af Danmarks bedste arbejdspladser. For os er det ikke bare ord, men noget vi handler på. For dig betyder det bl.a., at du har regelmæssige 1:1 samtaler med din leder, hvor dine opgaver, trivsel og din udvikling er omdrejningspunktet.

Vi har blik for de fordele, der kan være ved at kunne arbejde fleksibelt. Derfor er der stor mulighed for selvstændig arbejdstilrettelæggelse. I denne stilling er det dog vigtigt, at man tilbringer størstedelen af sin arbejdstid på kontoret i Ringkøbing.

Kontakt og ansættelsesvilkår
Vi glæder os til at se, hvordan din profil matcher ovenstående. Send din ansøgning, dit CV og eksamensbeviser via linket ”Søg stillingen” senest den 7. januar 2024.

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte kontorchef Karina Halkjær Østergaard på tlf. nr. 72 38 56 64.

Første samtalerunde bliver afholdt den 10. – 12. januar 2024. Går du videre til anden samtalerunde, vil det blive afholdt den 19. – 22. januar 2024. Inden da skal du udfylde en logisk test, en personprofil og en teamprofil. Resultatet af disse anvendes som dialogværktøj på anden samtalerunde.

Forud for ansættelsen indhenter vi referencer og straffeattest.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) i Skatteministeriet.

Tiltrædelse 1. marts 2024 eller efter aftale.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ringkøbing-Skjern Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Skatteforvaltningen, Ringkøbing, Damstrædet, Damstrædet, 6950 Ringkøbing

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 07-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5958400

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet