BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kan du på samme tid være imødekommende og sikre en håndfast styring af dine opgaver? Motiveres du af at hjælpe andre med både stort og småt? Kunne du tænke dig at få en afvekslende arbejdsdag med opgaver, som både skal løses selvstændigt og i samarbejde med andre? Så er du måske lige den kollega, vi står og mangler.
Omdrejningspunkt for et bredt spænd af praktiske og administrative opgaver
Enheden Drift og Kvalitet består af 22 medarbejdere, som understøtter afdelingens ledere og medarbejdere med en bred vifte af opgaver så som daglig drift af huset, facilitering af projekter, ledelsesinformation mv.
Du vil blive en del af et team, som bl.a. håndterer den daglige administrative drift af huset, understøtter rekruttering og kompetenceudvikling, fakturahåndtering mv. Her bliver dine opgaver bl.a. bestilling af IT-udstyr, planlægning, koordinering og organisering i Outlook og Excel, oprettelse samt opfølgning på sager vedr. vedligehold, bygninger og på sager hos Bygningsstyrelsen og ISS, samt andre af de praktiske og administrative opgaver, der følger af at være i en dynamisk og levende organisation.
Nogle af dine opgaver løser du sammen med dine kolleger, andre får du et selvstændigt ansvar for efter grundig oplæring. Dine opgaver bliver både af praktisk og administrativ karakter og du kan se frem til en afvekslende arbejdsdag.
Mie Kolby, der er ansat i kontoret, fortæller her om, hvordan det er at arbejde i teamet: ”Jeg er glad for mit job i Skattestyrelsen pga. den alsidighed, der er i hverdagen! Dagene er ikke ens og jeg trives med den store berøringsflade, der er med både eksterne leverandører og interne samarbejdspartnere”.
Dine personlige kompetencer og din arbejdsstil
I denne stilling er det i høj grad dine personlige kompetencer og opgavepræferencer, der afgør, om du er den kandidat, vi søger.
Du motiveres af at sætte flueben ved små opgaver og er så tilpas detaljeorienteret, at du formår både at have styr på de vigtigste detaljer samtidig med, at du er i stand til at bevare overblikket.
Du er god til at planlægge, strukturere og organisere og har samtidig et løsningsorienteret og forandringsvilligt mindset, der gør dig i stand til at opfatte ændringer i planer og rutiner, som en naturlig konsekvens af en travl hverdag i et dynamisk arbejdsmiljø.
Du er vedholdende og er bevidst om, at du når bedst i mål med dine opgaver ved hjælp af en proaktiv tilgang og vedvarende opfølgning.
Du har et godt kendskab til Office-pakken, særligt Outlook, Excel og Word. Vi har ikke forventninger til en særlig uddannelsesbaggrund, men du kan have en uddannelse indenfor kontorområdet eller på professionsbachelor-niveau.
Det vigtigste er dog, at du har de personlige kompetencer, der skal til for at løse de beskrevne opgaver og at de beskrevne opgaver er nogle, som du vil blive motiveret af at løse.
En af Danmarks bedste arbejdspladser
Drift og Kvalitet er et tværgående kontor, der understøtter driften i afdelingen Opkrævning og Betaling hos Skattestyrelsen i Ringkøbing. Vi er ca. 440 dygtige og engagerede medarbejdere fordelt på 14 driftsenheder og 2 tværgående kontorer fordelt i både Ringkøbing og Frederikshavn.
I daglig tale er vi "Danmarks største kasseapparat", fordi mere end 1.300 mia. kroner netto, årligt går igennem vores systemer i form af skatter, moms og afgifter. Vi løfter dermed en vigtig samfundsopgave, hvor vi gennem korrekt opkrævning, bogføring og afstemning af statens indtægter og afregninger er med til at sikre Danmarks velfærdssamfund.
Én af de strategiske målsætninger i Skattestyrelsens 2025 strategi er, at vi skal være én af Danmarks bedste arbejdspladser. For os er det ikke bare ord, men noget vi handler på. For dig betyder det bl.a., at du har regelmæssige 1:1 samtaler med din leder, hvor dine opgaver, trivsel og din udvikling er omdrejningspunktet.
Vi har blik for de fordele, der kan være ved at kunne arbejde fleksibelt. Derfor er der stor mulighed for selvstændig arbejdstilrettelæggelse. I denne stilling er det dog vigtigt, at man tilbringer størstedelen af sin arbejdstid på kontoret i Ringkøbing.
Kontakt og ansættelsesvilkår
Vi glæder os til at se, hvordan din profil matcher ovenstående. Send din ansøgning, dit CV og eksamensbeviser via linket ”Søg stillingen” senest den 30. oktober 2023, kl. 10.00.
Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte kontorchef Karina Halkjær Østergaard på tlf. nr. 72 38 56 64 eller chefkonsulent Iben Hvorslev på 72 37 03 82.
Første samtalerunde er planlagt til 1. november og 3. november. Går du videre til anden samtalerunde, vil det blive 9. november og inden da skal du udfylde en logisk test, en personprofil og en teamprofil. Resultatet af disse anvendes som dialogværktøj på anden samtalerunde.
Forud for ansættelsen indhenter vi referencer og straffeattest.
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) i Skatteministeriet.
Tiltrædelse 1. januar 2024 eller efter aftale.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ringkøbing-Skjern Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Ringkøbing, Damstrædet, Damstrædet, 6950 Ringkøbing
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 30-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5924987